Driekorenfestival - Choral Evensong

Van vrijdagavond 17 tot en met zondagmiddag 19 mei 2024 vindt in de Grote Kerk van Wijk bij Duurstede een Driekorenfestival plaats. Naast de 'eigen' Capella Dorestad o.l.v. Rienk Bakker zijn te gast: het St. Salvators Chapel Choir van de University of St. Andrews (Schotland) en de Roden Girl Choristers o.l.v. Sonja de Vries. Het festival wordt op zondagmiddag 19 mei afgesloten met een gezamenlijk gezongen Choral Evensong. Dit kan niet anders dan een heel bijzondere Evensong worden. Dit middaggebed begint om 15:30 uur (een half uurtje eerder dan gebruikelijk). Deze Choral Evensong is live mee te beleven of later terug te kijken via YouTube.

Prijzen

Voor het gehele festival geldt dat je vrijwillig, achteraf en naar draagkracht betaalt voor je toegang. Een bijzonder concept waar veel waarde aan wordt gehecht en waarvan de ervaring is dat iedereen de bedoeling en werking goed begrijpt! Betalen voor deze middag kan (al) door hier te klikken.

Wanneer

• Dagelijks vanaf 17 mei 2024 t/m 19 mei 2024 om 15.30 uur