Over de VVV Kromme Rijnstreek

VVV Kromme Rijnstreek

De VVV Kromme Rijnstreek is een gebiedsmarketing-organisatie waarin een aantal professionals en veel vrijwilligers (bijna 40 personen) met campagnes via de website en de sociale media kanalen de Kromme Rijnstreek op de kaart zetten.

Wij zijn georganiseerd als een vereniging met een bestuur en leden en werken met veel plezier aan de promotie en het gastheerschap van de Kromme Rijnstreek, in de kern gevormd door de gemeenten Bunnik, Houten en Wijk bij Duurstede.

De VVV is via www.vvvkrommerijnstreek.nl 24/7 bereikbaar. Op de locatie aan de Achterstraat in Wijk bij Duurstede wordt een VVV-winkel gerund. Daarnaast bestaat een VVV-I punt bij Fort bij Vechten en Stayokay (gemeente Bunnik) en bij Linielanding langs de A27 (Houten/Nieuwegein).

De vereniging VVV telt inmiddels ruim 110 leden, die via een Basis-,PLUS of TOP-lidmaatschap zichzelf en de streek op de kaart helpen zetten en het werk van de vereniging mogelijk maken en versterken. Belangstelling om lid te worden: mail naar relatiebeheer@vvvkrommerijnstreek.nl.

Voor meer informatie over VVV Kromme Rijnstreek kunt u mailen naar info@vvvkrommerijnstreek.nl of bellen met 0343 575995.

Het bestuur van VVV Kromme Rijnstreek is als volgt samengesteld:

Voorzitter: Roger Caubo, voorzitter@vvvkrommerijnstreek.nl

Secretaris: Ellen Kok, secretaris@vvvkrommerijnstreek.nl