Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

55 Jaar Carnaval in het Museum Dijkmagazijn de Heul in Schalkwijk

Museum Dijkmagazijn de Heul
Provincialeweg 70
3998 JK Schalkwijk
Plan je route

Op zondag 28 april in museum Dijkmagazijn De Heul in Schalkwijk de tentoonstelling "Carnaval in Schalkwijk" voor de laatste keer te zien. Bij de receptie ter gelegenheid van het 55-jarig jubileum overhandigde burgemeester Isabella aan de carnavalsvereniging een beeldje van een mannetje dat zijn hoed afneemt. Het mannetje brengt een 'chapeau' aan de vereniging voor hun bijdrage aan de leefbaarheid van ons dorp. Een mooie blijk van waardering voor de vele activiteiten die de Platneuzen vanaf de oprichting organiseren voor jong en oud. Bijna 950 Schalkwijkers zijn in de loop van die 55 jaar op de één of andere manier 'Platneus' geweest. Als je daar alle bezoekers van en kijkers naar activiteiten bij optelt, kun je niet anders dan concluderen, dat die 'chapeau' dik en dik verdiend is! Uw laatste kans om al die Schalkwijkers in het museum op collages, foto's en in jaarboeken te ontmoeten!

Prijzen

• Gratis