Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Choral Evensong Ars Musica - Arjen Uitbeijerse in de Grote Kerk in Wijk bij Duurstede

Grote Kerk Wijk bij Duurstede
3961 BC Wijk bij Duurstede
Plan je route

Op zaterdagmiddag 6 april vieren we om 16:00 uur opnieuw liturgie in een Choral Evensong in de Grote Kerk van Wijk bij Duurstede. In de Wijkse Evensong zoeken we kwalitatieve en stijlvolle samenhang en balans tussen ruimte, symbolen, vaste opbouw, woord, stilte, gebruikte taal, rituelen, gebed, luisteren, actief zingen en muziek. En wat uw achtergrond ook is, en wat u in die samenhang het meeste raakt, u bent altijd en allemaal welkom! Deze zaterdagmiddag is Ars Musica onder leiding van Arjan Uitbeijerse het koor met een rijke ervaring in de Anglicaanse koortraditie die de vaste gezongen onderdelen verzorgt. De Choral Evensong van deze middag is ook live mee te maken 'op afstand' of later terug te kijken: YouTube.

• Gratis