Choral Evensong | Capella Sine Vinculis

Grote Kerk Wijk bij Duurstede
3961 BC Wijk bij Duurstede
Plan je route

Zondag 1 september verzorgt om 16:00 uur Capella Sine Vinculis de gezongen delen als we in de Grote Kerk van WIjk bij Duurstede liturgie vieren in een Choral Evensong. Capella Sine Vinculis dat onder leiding staat van Bea van der Kaaij is in Wijk bij Duurstede geen onbekende. Al bij de ingebruikname van het Harisson & Harisson-orgel in 2019 en een aantal Evensongs daarna waren ze onze vocale gasten. Het koor rondom het gezin van de Kaaij dat gedurende een aantal jaren in Engeland woonde en musiceerde is zeer bekend met de Anglicaanse tradities. Pim Schipper bespeelt deze middag het genoemde orgel. Wie de liturg is, is op dit moment nog niet bekend. Deze Evensong is live mee te beleven via YouTube.

• Zondag 1 september 2024 om 16.00 uur

• Gratis