Natuur speelweide Cothen

Ossenwaard 9
3945 PG Cothen
Plan je route

Kom buiten spelen en genieten van de parel van Cothen!
Leuk, leerzaam, laagdrempelig en gratis voor jong en oud. Natuurspeelweide Cothen is een kleinschalige speelplek, gelegen op het erf van De Bossewaard Abrona

Algemene afspraken om veilig te spelen in onze Natuurspeelweide Cothen

Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop.
We doen dit om de gezondheid van iedereen zo goed mogelijk te waarborgen.

• Bezoekers zijn zelf verantwoordelijk voor het houden van 1.5 meter afstand tot elkaar
  • Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
  • Er is ruimte om tussentijds de handen te wassen. Ook kun je gebruik maken van het toilet die geregeld schoongemaakt en gedesinfecteerd wordt.

Blijf thuis als:

• Je een van de volgende (ook milde!) symptomen hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts.
  • Iemand in jouw huishouden koorts (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten sporten en naar buiten.
  • Iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat u tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet je thuisblijven tot 14 dagen na het laatste contact.

• Elke maandag 09.30 - 17.00 uur
  • Elke dinsdag 09.30 - 17.00 uur